QUE NO TE COMPREN!
          Autor:
          
      
    		
    	Editorial:
        
    
		
	
		ISBN: 
		
	
	9788419102225
	
    	Año Edición:
        
	
	
					
				2023					
									
									
									
									
									
									
									
									
							   
		
    
    	Formato:
        
	
	
	
					
									
				Tapa dura					
									
									
									
									
									
									
									
									
    
    	Páginas:
        
	
    
					
									
									
				48					
									
									
									
									
									
									
							   
		
    
          12,95 €
                      (impuestos inc.)
                    
                      
                                                                                                                                                                    
        
                  
      
    Size chart
    
                    
                    
                    
    
                                                                                            Women's clothing size
| Size | XS | S | M | L | 
|---|---|---|---|---|
| Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 | 
| USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 | 
| Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 | 
| Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 | 
| Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 | 
| Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 | 
| Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 | 
| Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 | 
How To Measure Your Bust
                    With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
                    Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
                Referencia: 
                
                                                
            
            
                          
                        
            
                                                                                                                                                                            
            
            978-84-19102-22-5
              
                  El día que Pedro, Clara, César y Ana organizan un mercadillo en el colegio, se dan cuenta de la cantidad de cosas que han acumulado en sus casas... ¿Cómo es posible que hayan comprado tantos trastos innecesarios? Por suerte, un viejo tendero del barrio les ayudará a entender el mundo del consumo y, sobre todo, les dará trucos para evitar las trampas que nos tienden las marcas para hacernos a consumir sin parar.
                                                                                                                                                                                                  
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